åh vilken dag

har varit galet trött hela dagen, men idag har vi iaf fått lön! HAhahaha, sjuuukt =D Fast nu fuckade jag till det! hahaha, sikket skeet! Jag råkade spärra internetbanksjävelskapet för att jag slog fel lösen. hahaha så jävla puckat då. SÅ nu kan jag inte se hur mycket jag har fått i lön och inte fan gick det att ringa nordeas kundtjänst för dom hade jullov eller nåt tekniskt problem eller vad det var. hehe shit happens. Life goes on and i´m still happy. =D haha blir bara full i skratt, så jävla retfullt. men men, så är det ibland =)

Idag har jag varit och handlat lite efter jobbet. Köpte risgrynsgröt. Och så har jag köpt nya kaffeglas! Frank kommer bli lycklig =D Men när jag skulle sätta i en sladd i datorn så rev jag ner det satans kaffet över hela mattan så den är dyngsur. Men det doftar (asg*) kaffe i hela tv-rummet. Och så var jag på posten och skulle hämta ut Lurarna som emma skickade, men det var inte helt lätt eftersom jag kom dit fem minuter efter dom hade stängt. Blit bara full i skratt. Det låter som en galet dålig skitdag, men det är det inte. Jag bubblar av lycka iaf! Helt sjukt. Sitter här i min ensamhet och skriver blogg, snackar på msn lyssnar på svinhärlig musik och bara skrattar högt för mig själv. Helt sjukt vad glad jag är! Snart dax för medicinen tror jag. =P

nä men lite mer kaffe och en snus är jag rätt säker på att det är dax för. Jag fick ju aldrig i mig nåt kaffe, men jag känner doften av det...... och blir sugen =P

Kommentarer
Postat av: mia

kom hem nuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!

2007-12-13 @ 20:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0