älskar!!!

Jag älskar mitt jobb. Det är bara är så. Så jävla kul har vi! Har varit ensam på barn idag med en extrahjälp. Har haft såå mycket att göra. Man hinner inte med hälften av allt som ska ordnas! man skulle behöva jobba dubbla skift för att hinna med. Tyvärr får vi inte det.

Mycket folk har det varit, men idag har jag inte haft nånting emot dom =) Har fyllt på acc, bytt grejjer på bordet på liten gutt. Flyttat omkring kläder för att få bättre plats med allt nytt som kommer hela tiden. Det låter ju drygt, men jag älskar det!

Nu ska jag laga lite mat. för snart kommer Frank hem och då ska vi äta gott och hämta andan innan det är dags att gå till jobbet imån igen =) Snart kommer vår kära vän med leverans av tobak från sverige. Härligt att man lärde känna honom =D

Ha en kul kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0