baaaaah!

Seeeeeegaaa! Hmmm låg kvar i sänge lite väl länge idag. Blir hysteriskt stressad av att sova för länge, fy fan. Men det var rätt härligt att stiga upp med alla mina stjärnor hemma =) Är sällan vi ör hemma allihopa samtidigt, så när man väl är det känns det som att vi är massa folk som bor här =P gött gött.

Idag kanske jag ska träffa Elina en sväng innan jobbet. Det kan bli trevligt =) Och idag är det torsdag då ska vi ha våra vråååålsnygga jobb-t-shirts. Hehehe, crew liksom. Det är jag det.

Stackars Frank, hon är lite sjuk och dålig idag. stackars halsen, får hoppas det går över! Aldrig kul att va sjuk ju. Men måste erkänna att det är rätt skönt att ha henne hemma ;)

Nu är det bara fem dagar kvar, sen är vi lediga två hela dagar i rad, gött gött =) Frank Köpte fin fin glögg igår, många flaskor, Vi ska nämligen fira  jul...hahaha

Nu ska jag gå och hitta på nåt kul, typ klä på mig lite kläder eller nåt.... =D Ska se över min ekenomi och se om jag kan inhandla mig en gift of the week, den vaar såå fiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0