baktrött

mmm blev helt körd i huvudet efter maten. Är så trött så trött. Men fortfarande nöjd. Nu väntar vi besök. det ska bli så trevligt så =) Och så skulle han ta mig sig subway. MMM så gott, men kyckling och lök och godgrejjer på!

Tänker på lilla mia. undrar hur hon har det? Blir ledsen när jag förstår att hon är ledsen. skulle så gärna vilja vara där för henne nu. Jag kanske inte hade kunnat göra så mkt, men bara få ge henne en kram och berätta att allt kommer bli bra!
Misstänker att du läser detta stumpan och vill bara tala om att jag älskar dig! Du är den bästa! va stark =)

Nu ska jag genomlida två avsnitt av Kurt Olssons julkalender bara för att Frank har bett mig så snällt. Vad gör man inte för dom man älskar? =)

klem på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0