bästa kommentaren ever!

okej go vänner, vi har nu haft en härlig konversation om gutter. Hahaha, Natassia visade en bild på, låt oss säga, en sjuuuukt läcker kille. Helt galet snygg. Och så kom vi in på ämnet: Killar som är asläckra och som vet om det. Och då blir dom ju genast ganska så osexiga. Ingen gillar självupptagna människor, Men den här killen, Natassia fällde bästa kommentaren. Både Frank och jag skrattade gott. Hon sa: Akkurat han får lov till det. Och det är ett rätt bra betyg. Men vi kunde inte annat än att hålla med. Ser man ut som honom så har man vårt godkännande till att få vara lite självupptagen. Nu råkade det ju vara så att han tydligen hade liten snopp, så då är han ju ändå inte intressant längre. Men Natassia sa också att hon hört att han var flink till att använda den, Men fan vet alltså. Folk som säger att storleken inte har betydelse ljuger. För det har den. Det är iaf min åsikt. Och jag tror inte jag är ensam om det.  Eller?

Men visst finns det väl killar som vet hur man ska använda sin sak även om de inte är utrustade med värsta vapnet.

Äsch nog pratat om det. Nu börjar det dra sig mot läggdags. Har suttit i soffan och druckit öl, snusat och filat naglarna. härlig kombination, ikke sant? Koseligt har vi iaf haft det. Och så har jag pratat en bra stund i telefon med älsklingen Jimmy. Så skönt att snacka lite skit med honom. Ventilera alla tankar man har. Han är ett bra stöd i mitt liv =) Saknar honom. Jag hoppas han är hemma när vi har semester vecka 4.

På lördag är det shopping som gäller. Då ska jag köpa kläder till mina flickor. Måste lägga lite pengar på dom. Blir shopping-galen när jag ser alla dessa barnkläder. Tänker mycket på almisen när jag ryddar på jobbet. Finns mycket fint där hon skulle bli glad för =) Svårar blir det med Ojja, hon är inne i en klurig ålder. Men jag tror jag känner henne rätt väl och vet vad hon skulle uppskatta =)

Nu blir det ett lager nagellack, sen är det bara sängen som gäller. Har en lång dag framför mig imån.
God natt alla vänner  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0