då var det fixat.

Så där nu har jag så jag kan betala hyran iaf. Sen att man får vänta med att handla mat tills nästa månad är ett annat bekymmer =P hehe det löser sig =)

Nu ska snart båda mina kära sambosar iväg på jobb. Trist trist trist, men så är det ibland. Själv ska jag göra mig iordning och dra till oslo city och köpa mig ett par gummistövlar tror jag =) (gärna på rean)

Sen ikväll ska jag träffa Jenny och Silje och dricka lite vin och så ska vi göra oss iordning för julbord =) Ser fram emot det så, det ska bli så otroligt kul! Synd bara att det regnar, det förstör lite av feststämningen, men det kan ju avta till kvällen eller iaf övergå till snö, det hade varit nästan mysigt  =)

Sen ska jag städa iordning lite här, såran vän natassia ska ju ha inflyttningsfest, och det känns ju bara så där kul eftersom det inte ska vara nån annan hemma, men som tur är så är vår dörr trasig så man kan ta bort handtaget, så vi ska lägga in allt vi äger och har där och ta bort handtaget, moahahaha! kanske man inte har så mkt värdefulla saker, men det lilla man äger vill man ju gärna ha ifred. Känns hemskt att inte kunna lita på sin rumskamrat och hennes vänner, men hon har ju hållt sig borta i typ tre dagar nu, så man har inte haft möjlighet att fråga hur många som kommer eller nånting, och då känns dert ju ännu mindre kul.

Jajaja, så är det ibland. Nu är snart diskmaskinen färdig så jag ska ta och plocka ur den och sen köra igång en maskin tvätt, sen ska jag måla på mascara och klä på mig och sen är det dags för inhandling av billiga vattentäta skor =)

Kos er sålänge. =)


image3

Så här ser det ut när jag tittar ut genom förnstret. Inte helt uppiggande, men det får gå!
Så är det ibland. Men men, nu ska jag ta tag i min dag och göra den minnesvärd =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0