Dé é Deiligt: fellesmöte

Så där, nu har vi haft möte alla vi fyra toppentjejer =) Det var riktigt skönt. Nu har vi pratat ut om allt vesäntligt som ksa göras, alla gemesamma sysslor och inköp. Det var skönt, det här kommer bli kanonbra. Alla tyckte ungefär likadant och hade man nåt på hjärtat så var det bara att ta upp det på en gång. Så nu har jag svårt att tänka mig att det blir några bekymmer framöver. Ett sånt kanongäng är vi! Och så sa Natassia att vi ska ha en kväll i månaden när vi samlas alla fyra och lagar mysmiddag och bara umgås. Älskar alla mina tre tjejer. Vi hade inte kunnat bli en bättre samling =) Efter mötet fick jag en jättekram av natassia. sötnosar är dom allihopa, allihopa =)

Kom också fram till att vi ska skramla ihop några kronor och köpa lite julpynt! Nyyydeligt!

Och imån ska vi jobba kvällen både Frank och jag. En heel lång dag tillsammans! Och sen när vi har slutat ska vi gå till Big Horn och ta en diskussion med Chefen där =)

Nu tror jag det blir en kaffe och en cigg till sen blir det läggedags =)

God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0