Det här är bara början än....

Hahaha, vilke julklapp Frank! Det här blir ju värsta julafton ever tror jag. Vi har ju musik iaf =D
Fantastiskt bra dag idag tycker jag det känns som. Bubblar av lycka. Sovmorgon idag, steg upp klockan tio. På med ut-och-gå kläder och så stegade jag bort till vegerlandsparken. Fatta hur vackert det var med frost på rosenbuskarna och alla statyerna. Och Å:n hade frusit till is. Som ett winter-wonderland =) Rosor på kinderna och solsken i blick och hög musik i öronen så var det en bra start på dagen. Sen gick jag till bankomaten och plockade ut pengar så jag kan betala våra cigg ikväll och sen slängde jag mig på grillen en stund. =P 25 minuter i solarie med nya rör och man ser genast mycket bättre ut =) Om inte annat så känner man sig bra mycket piggare med lite färg =) Nu ska jag ta och hämta ännu en kopp kaffe och njuta av den, medans jag klurar på någon god mat och sedan ska jag nog gå och måla till mig lite tror jag =)
 
Och så ska jag kanske plocka undan på soffan, jag är inte helt säker på att det är den dagen idag... det återstår att se =)

bra dag! =)

"
Vi kommer om vi inte omkommer"
*ASG*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0