en sån luring!

Honom blir man inte klok på, det är väl därför det är kul =)

Sitter just nu i soffan framför datorn och lyssnar på go musik. Satt och kikade lite på resor hem. Finns en hel del att välja på och tilloch med ett riktigt billigt alternativ, men det tog innihelvetes lång tid, och när man ska hem vill man ju att det ska gå foooort! När man ska åka hem så märker man hur långt vi faktiskt har flyttat ändå. Men det bästaste alternativet är nog säfflebuss till göteborg och sedan kust-till-kust därifrån. Det känns som det. Visserligen är det ganska så dyrt, men det har vi la råd med =P haha Plus att man kan dela upp den evighetslånga resan då. Mellanlanda hos kära syster och hämta andan över natten. Och kankse träffa patriken med? Tänk en hel vecka hemma hos mamsen. det ska bli härligt. Bara att få vara ledig en hel vecka! känns ju helt fantastiskt. Tänk betald semester, yeah, det kan man leva med, och den betalningen med! haha! så jävla härligt är det!

Har pratat en sväng med Jimmy med =) goding är han. Tyvärr är han nog inte hemma V.4. Han har ju börjat resa igen den token. Men det låter som att han trivs rätt så bra med det =) och det är ju huvudsaken. =)

Jag är så trött, så trött. Skulle kunna lägga mig platt fall och sova på störten känns det som. Blir rätt sent om kvällarna. Blir ju så när vi jobbar om varandra. När den som jobbat kvällen kommer hem efter halv tio så är den så uppe i varv så den kan inte sova, och den som har jobbat dagen är så glad för sällskap så den vill inte sova för det. Men men, livet är för kort för att sova bort. Vila kan man göra i graven =) Det är mitt motto. Får väl slappna av till en film ikväll kanske. det kan va rätt skönt. Och lite chai-latte, fast...då borde jag gå och köpa mjölk egentligen...Jag gör nog så att jag gör en latte till Frank, sjäv nöjer jag mig chai-utan-Latte... =)

Nä, myselimys i soffan nu. Kankse skulle låna en skvallertidning av Frank? Risken är att jag somnar, men eftersom jag är anti-tv så får det nog bli så. Borde egentligen ta hand om mina naglar med. Dom blir rätt misshandlade på jobbet. Kassan är en riktig nagel-dödare med de envisa larmen som tjurar ihop och sitter som berg. Men mest synd är det ändå om häftapparaten.... hahaha, den är misshandlad. Jaja, boring information. Nu ska jag dra mig från datorn. Här blir man ju störd av att sitta och glo.

Kos er! Kosemoseoverdose...så jävlar bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0