galet lycklig!

Det är helt sjukt. Jag är så glad. Det är så härligt att vara så här glad. Det bara bubblar i mig. Har aldrig varit så nöjd med mitt liv. Är så stolt över mig själv för att jag har tagit ,mig hit. Det är en resa som för alltid kommer vara väldigt betydelsefull. Alla dessa människor man har träffat och lärt känna och denna staden är så härlig.

Msn är ett bra påfund =) haha, det är härligt!

Funderar på om man skulle gå och sola en sväng? det är lika skönt varje gång =) Är inne på dagveckan nu och det är härligt. Det kommer bara vissla till så är det snart helg igen.

Fick idag besked om att vår semester är godkänd, så vecka 4 ska vi spendera i kallekrona. Får se hur kul det blir =) Ska bli skönt att få träffa alla goda vänner man har och att få träffa lillasyster =) min lilla ängel. Men ser redan fram emot tillbakaresan hit. Underbart. det är för bra för att vara sant.Till sommaren ska vi ta med oss våra kära sambosar hem till karlskrona och visa dom byn där vi växte upp =P haha. Karlskrona är ganska trevligt på sommaren, men fan vet om man inte stannar kvar här till hösten alltså. Tror nästan det. Julia flyttar till bahli i augusti/september nån gång, man kanske skulle flytta med henne dit? om inte annat så lär man ju hälsa på henne. =)

nu är det kaffedax, som vanligt!

Jag undrar vad det var Frank ville prata om? Blir lite orolig. Hoppas det inte var nåt allvarligt. Är inte upplagd för tråkigheter just nu när jag mår som bäst! Men hon sa att det inte var nån stor grej. Jag undrar om det handlade om vårt rum? Skulle kunna tänka mig det. Vi är ganska dåliga på att hålla kläderna i garderoben. Vi kanske får ta och göra en regel: När man köper nåt nytt slänger man nåt gammalt. Isåfall dröjer det inte länge förrän kläderna man hade med sig är utbytta =P På lördag är det shopping som gäller. Ska köpa nåt princessfint till almisen. Gullungen min. Saknar den lilla sockergrisen =) Och hennes syster med. Det är mina flickor det =)

Jag undrar om det blir bio i veckan, det lät nästan så. Det hade varit trevligt =)

kos dere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0