gick plus!

Affärerna går dåligt för butik 718 men idag gick vi plus! Härligt det. Varit mycket folk och shoppat idag. Mycket nya varor plus att dom ändrar om på liten jenta så det är full rulle på jobbet. Jag har mestadels stått i kassan idag. Jag trivs bra där  =) Härligt att prata lite med folket. Sålänge dom är trevliga iaf =) för det mesta är dom det men ibland kommer en och ena annan sur norsk =P

Det bästa var ju i fredags, när jag stod i kassan, så kom det fram en gammal dam, och när hon hörde att jag var svensk så jublade hon och talade om hur underbart hon tyckte det var att deras landsbröder svenskarna kom och hjälpte norge och arbetade där =) hahaha sötlök.

Nu är det dags för en banan och lite chill i soffan. Är helt slut idag. Är väl fortfarande lite sliten efter helgens härligheter ;)

god kväll på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0