god morgon!

Idag blev det till att stiga upp tidigt eftersom jag måste ta en tidigare t-bana bara för att dom dumma jävlarna ska strejka mellan 9:30-10:30. Sikket påfund. Så det gäller att jag är på plats i storo halv tio, annars blir jag fast på stället där jag befinner mig halv tio. och det vore ju retfullt.

Ska bli spännande att se vad som finns att göra idag på jobbet. Men att bli sysslolös behöver jag nog knappast vara rädd för.

Redan onsdag. Jaja, det gäller att hänga med i svängarna. Två dagar till löning. Gode värd så spännande!
Och på lördag är det shopping! Då ska vi se vad det finns för kul att mata garderoben med =P inte för att den behöver fyllas på. Fast beror väl iofs på vem man frågar. Enligt min åsikt kan man inte ha för mycket kläder =P

Dax att löpa =O)
ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0