haha så gammal man är!

Så där, nu har jag varit och bytt skor, det gick kanonbra =) kankse puckat att inte prova dom först, men jag är rätt säker på att 37 ska passa, 36 var ju inte såå litet, bara så där så det klämde lite grann, men jag har ju 37 i alla mina andra skor så det ska väl funka i dessa med tror jag =)

Gjorde precis en quiz på facet. How old are you? Det var inte så roligt =P dom sa att jag var 55 år gammal. Dags att komma på några nya intressen tror jag =P

Nu är det dags att laga mat. Jag undrar vad vi ska hitta på för gott idag? Exprimentera lite med köttfärs kanske? det brukar bli rätt okej =) Hmm, det tåls att fundera på. Dags att stoppa huvudet i frysen och se vad vi kan finna för kulinariskt =)

ha de fint =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0