helt slut!

Fy fan, så trött jag är, och vad folk det har varit och shoppat på H&M idag. Helt galet. Det är ju för väl att man inte har varit bakis iaf, det hade nog inte funkat, men som tur är så brukar jag ju inte bli så fyllesjuk. Trött har man ju varit men det har flytit på ändå. Men luften gick ur mig när jag kom hem.

Hade hela soffan full med besök när jag kom hem. Men de tär trevligt med lite folk =) Mer fest åt folket säger jag bara. Men att det blev en tcådagars, när vi hade bestämt att det inte skulle bli nån fest =P hahaha, men men, man lever bara en gång, och lönen har ju landat fint på kontot så det är bara att njuta av livet =)

Nu är det snart läggdags, och jag är så tacksam för att jag jobbar kväll nästa vecka. Känns som att jag behöver det =)

God natt med er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0