hemma igen

Så där, då var ännu en kväll på jobbet avverkad. Inget kul att jobba med huvudvärk. Och alla dryga satans människor som väljer att handla på H&M just nu. Att folk kan va så jävla dryga. Helt sjukt. Älskar mitt jobb, men just nu när man mår så här så är det inget kul alls, Då hade man hellre haft ett lagerjobb eller nånting. På ett sånt här jobb måste man ju tyvärr vara trevlig, men det är inte alltid helt lätt. fast man gör ju så gott man kan.

Jag lyckades rätt så bra med en kvinna som kom och skulle ha en regnjacka  i str 122, den fanns inte i butiken, men när jag kom ut med den från lagret så blev hon nästan tårögd och sa: Åååh får jag ge dig en kram? hahaha hon var rätt rolig. Kul när man kan glädja nån =)

Nu njuter jag av mitt kaffe, ska ta ännu en alvedon, avnjuta några väl valda rader av winnerbäck och sedan gå och lägga mig. Pissvädret tar kål på mig.


Vi hade allt, och friheten var ännu inte stulen
vi hade skogarna i söder, drömmarna i väster
och sandade vägar under hjulen
och vi visste ingenting om verkligheten,
ja vi sökte i det stora efter svar
Så många illusioner som har rasat och så långa vägar kvar

Du har vunnit och förlorat, du har sett dig själv i spegeln
Du har vaknat i fel säng, du har vart kär
Och framtiden väntade som en farlig gåta
Man har bråttom dit, sen är man där

I en stad som får en att bli större än man är
Men i en ålder som sätter allt på jorden
Jag trodde att jag visste vem jag var och vad jag ville
Men nu skulle jag inte välja dom orden


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dina sånger har jag sjungit, dina drömmar har jag drömt
Min sans har jag förnekat och min hemstad har jag glömt
Jag har låtit dig förstöra mig, jag har stampat i din takt
men nu möter jag alla ord som jag har sagt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0