jävlar i att!

Vad klockan blev svinmycket. Satt och drömde mig bort på H&M:s hemsida. Som om man inte får nog av kläder om dagarna? haha, nej tvärtom, man blir mer och mer ha-galen. Men jag vet vem som kommer handla, och det snart!

biibappelloooola!!!

Du Frank, vi ska ha en diskussion om det här imån, för så här kan vi inte ha det! Det är viktigt viktigt viktigt!
jag känner nästan ett uns av gott humör. iaf förväntansfullhet!

GALET KUL!

nu är det så läggdags det bara kan bli. blir svårt att stiga upp imån. Har en förmåga att vara det de där evinnerliga kvällsveckorna *suck* men men, det är bara till att gilla läget!

Nu är det alvedon-dags, igen, sen är det kudden =)
guud så skönt, men först ett lite bloss =)

God natt med er!

Kommentarer
Postat av: frida

Vad vad vad? dessutom undrar jag var du är? men julie skulle ringa jobbet nu, lyckas ju inte fylla på mobilen =(

2007-12-06 @ 16:58:09
URL: http://gulspargris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0