klappa takten alla bagarbarn!

Nu har jag varit och solat med julie. Det var skönt, idag med =) Nu känns det som att man har ordentligt med färg. Nu behöver jag nog inte sola mer på ett tag tror jag. men det är ju så skööönt! Har smällt i mig två¨clementiner med. Det är mumsigt. Nu sitter man här och slappar och snackar gojs på msn med älskade vänner och lillasyster såklart =) Världens bästa lillasyster är det =D

Funderar på om man skulle ta sig en dusch, eller om man ska spara det till imån? hmmm, det tåls att fundera på. Får nog meditera om det en stund =) Sitter rätt bra här just nu, men jag känner kaffeberoendet komma krypande, så snart får man dra sig ut till köket och sätta igång en kanna =)

Jag undrar hur det ska gå med att sluta röka? Lite kämpigt att vi precis har fått varsin ny limpa, men man kan ju röka lite ibland för sakens skull. Det hade varit tufft om man lyckades sluta. hmm, vi får helt enkelt ta en prat om det här. Jag undrar om snusen hjälper eller stjälper? det återstår att se. Man kankse skulle dra ner lite på kaffet med, kaffe och cigg hör ju liksom ihop, Fast man kanske kan omvandla det till kaffe och snus? fast det låter inte så trevligt. Snus låter äckligt. Skrattade häromkvällen när vi satt tre stycken i tv-rummet och drack öl och snusade, var bara fotboll på tv:n som fattades =P Manligt värre =P Det roligaste var att vi kombinerade detta med att fila naglarna, just för att höja den feminina känslan av hela situationen =P

Jag är lycklig =) Och det är en härlig känsla.

Igår när vi hade gått och lagt oss så låg jag och läste gamla meddelande. Fy fan vad vi skrattade, kebabsallad, ben&Jerry-glass och cigg. Hahaha, fy fan. Många gamla meddelanden hade man. Från många olika människor. Häääärreguuud! från i somras! Men kul, det var det. Jag undrar så var kommande sommar skall spenderas. Blir det norsk sommar? eller kommer man hem? hmmm, många härliga val man har i livet =) Endast man själv kan hindra en från att nå hur långt som helst. Man måste våga förlora för att kunna vinna. Eller hur?

Nu är det kaffedags, det känner jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0