kosemoseoverdose

puuh, då var man hemma igen efter en kort dag på jobbet =P Lika mycket call-off idag, men idag var vi många som jobbade. Fast alla andra höll på med annat så jag var iaf mest själv med call-offen, iaf efter tolv. Men det är rätt lugnt. Då vet man vad som ska göras. Och så var jag andreman i kassan och det innebär att man har att göra en del i kassan eftersom det är mycket folk som shoppar på H&M så här i juletider =) Imorgon är det lucia. Jag undrar om frank tänker lussa för mig? Fast egentligen är det ju jag som ska lussa för henne. Jag ska ju ändå upp då =P Fast eftersom hon inte gillar frukost så är det lika bra jag låter bli =P hihi.

Är mätt och smått röksugen. Men det är svinkallt ute så jag tycker det känns smått drygt att behöva gå ut, så jag tror det  får bli en snus istället =P Haha, så äckligt det låter, men det är fina grejer det =)
Ska i vilket fall som helst sätta igång en balja kaffe. Känner att jag är redo för det nu när klockan är tio över fem.

Jag undrar vad jag ska hitta på sen? skulle kunna ta en runda till posten, men det är ju fortfarande lika kallt. Usch fan. Det här tåls att fundelura en stund på. Ska njuta av hööög musik och kaffe nu!

kosemoseoverdose (nytt favorituttryck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0