köttfärssås =)

Det blev ju kanonbra =) och så blir nog Frank glad, hon brukar uppskatta det. Tror vi hade kunnat leva på det båda två =) Fast nog bara om vi hade kokt potatis på söndagarna =) hihi, eller vad säger du, Frank? ;)

Ja, mätt och belåten och så har jag fått i mig lite kaffe på det med. En halvtimme kvar, sen ska jag gå till jobbet och styra upp lite där. Härligt att träffa alla galningar och filsosofera lite on helgens upptåg. Haha härligt härligt härligt.!

Det här är det bästa jag har gjort i mitt liv. Älskar Oslo och alla människor runt omkring mig. Men man blir lite skakis när man tänker på hut mycket jobb det kommer att bli nu i december, oj oj, men det får gå, jag säger bara en sak: Den lönen!

Idag hade Frank fått sitt personalkort, så det får nog jag med då. Då kan vi handla billigt på varenda H&M i hela världen. Ganska ballt ändå. Och likaså från H&M rowells. Gött gött, tills man ska flytta hem får man väl köpa sig en resväska til =P, eller helt enkelt bara slänga alla kläder man hade med sig hit =P


Nu är det förberelsedags. Måste ju testa skorna =P

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0