kvällning =)

sådär nu har jag slängt ihop en banankaka. Vet inte hurdan den blir, men det återstår att se =)
Frank och Linus kolla på film, men den filmen gillar jag inte så värst så jag håller mig undan =)
Ska plocka lite här på rummet tänkte jag. Imån kör det igång på kvällsvecka igen på jobbet. Det är lite segt. Att gå hemma hela dagarna ta kål på mig, Men det ska nog gå bra. veckorna går så fort ändå. Men nu dröjer det 12 dagar innan man är ledig igen, oj oj oj. Man kommer vara rätt trött när julen är över tror jag, men vilken semester det ska bli att komma hem i januari =) härligt ska det bli. Och det lär va ännu härligare att få komma tillbaka hit sen. En vecka i karlskrona är nog vad jag klarar av tror jag. =)

Nu ska jag gå och kolla till min kaka och se så den mår bra =)

kos o gos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0