långhårig....

Hmmm, håret börjar bli långt nu. Fönade ner luggen idag och tänkte att det kan nog bli bra när det är måndag och allt, men sen såg jag att oj, vad lång den är, får nog klippa till den lite, men det gick åthelvete då vi inte har en fungerande sax i lägenheten =P haha, ja ja, det får va som det är till lillasyster kan ordna till det här =)

Nu är det snart dax för jobb ännu en gång. Hoppas dom har fått undan call-offen så vi kan plocka med lite annat.

Är lite orolig. Tror det är nåt fel på mig idag. Känner mig rätt lustig, och så satt jag och skulle försöka skriva ett julkort, men det var inte helt lätt, jag var helt skakis, och är det fortfarande. Mycket märkligt. Men det går väl över.

Trevlig kväll på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0