life is a bitch

Har varit en ganska jobbig dag idag, full dos av pms coh allmänt lättirriterad. Stackars Frank säger jag bara, men hon hanterar det väldigt bra. Hon är guld värd!

Och så nu när man kom hem från jobbet så läste jag ett mail från mamma, hon berättade en del kul, men också en del som man gärna hade sluppit vara med om.
Mormor är rysligt dålig nu, och det är nog inte långt kvar där. Så nu har man gråtit en del tårar och har så ont i huvudet så jag kan dö. Nu blir det kaffe och cigg och en pratstund med mina älskade sambosar. Sen lir det läggdags....

Tolv dagar tills man är ledig nästa gång, men då är man också ledig en hel dag =)

                                            



                                    Min älsklingsFrank


image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0