lycklig och förvånad!

mmm Igår, eller, inatt ska man väl säga, vid två-tiden hade vi fortfarande inte lyckats somna jag och Frank. Vi låg och räknade på lönen, hur mycket man kanpara varje månad. Det blir en del pengar. Så jävla underbart! Man blev så sprallig så det var änu svårare att somna när man var så glad. Hahaha, det var så det kittlade i hela kroppen =P Pengakåt? japp!

har en del resor och utflykter vi ska genomföra när vi är klara i Norge. Men vem vet, nån gång kanske man hamnar här igen. Jag älskar Norge. Och vad man ska sakna alla här när man bestämmer sig för att flytta!

Men nånting jag saknar här är att det inte är någon som har ljusstakar i fönstrerna. Men där fick jag väl för att jag sa att jag inte ksulle fira jul =P Och det sår jag för. Palla denna stress och byteshandel med alla man känner. Då är det bättre att hitta på nånting med dom man Älskar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0