måndag

Mmm måndag nu igen. Fortfarande trött sen igår känns det som.  Men nu har jag iaf Rett ut ett och annat med lingningskontoret. Fått svar på mina frågor. På lönespecen står det att det ska trekkes 36% skatt, så jhag blev lite orolig, men det gällde bara om man hade flera arbetsgivare, så ungefär 20% skatt jag betala, och det kan man ju leva med =)

Har också pratat med elina nästan en timme i telefon. jag är glad att hon finns här. Det är härligt att prata med henne =) hon är riktigt rolig. Hon kan minsann få vem som helst på gott humör =)

Nu ska jag klä på mig och gå och byta mina skor som jag inhandlade en aning i panik. Får nog ta en strolek större, vet inte varför jag köpte 36:or, jag provade 37 men tyckte de var lite stora så jag nöp 36:orna istället, men det var dumt. Hade lite smått ont i fötterna efter lördagkvällens upptåg =P

dax att sätta fart!
ha de!

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0