min blogg!

Frank, jag känner mig inte alls hemma. Ta och lura på det här idag så är du snäll. Orange är inte min favoritfärg =P

Morgon, trött som få var jag när klockan ringer. Börjar bli mör nu efter elva dagar i sträck, men skam den som ger sig. Blir nog botad från tröttheten i januari skulle jag tro =)

Sitter här med morgonknaffet och bloggar. Tyvärr finns det inte så mkt att skriva just nu. Svinkallt har det blivit ute iaf. Känns att vintern är här. Nu väntar vi bara på att den förbannade snön ska landa med. Hu och usch. Vinter är ingen bra årstid. Den är på tok för lång för att det ska gå att tycka det är trevligt. Hade varit helt okej om det bara haf´de varat en månad, men så är det ju inte. Nästa vinter ska jag vara utomlands i solen hela halvåret tror jag bestämt. haha, kanske.....

Nu är det dax att borsta tänderna och sedan gå till t-banan. Och det där med rökningne går bra. Jag har inte rökt på hela dan! än =P Får väl se hur många jag klarar att hålla mig till idag =) mycket mycket spännande =P

Så ha en bra dag! Nu ska jag iväg och sälja kläder!
klem på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0