musik =)

Hmm, våran dvd-spelare går varm om dagarna =) Kan inte leva utan musik. Det är det bästa som finns. Riktigt hög musik kan få vem som helst på gott humör! Fast det har jag ju varit dom senaste dagarna ändå =) Men vem vet, det kanske är musiken som gör det? haha, spelar roll =P Glad är jag iaf. Och nu är det snart dax att gå till jobbet. Undrar om bordet är lika fint idag när jag kommer som det var när jag gick igår? hmm, det är nog väldigt tveksamt eftersom vi får call-off två gånger idag. Har jag tur så kom andra omgången redan vid två, så dom har börjat beta av den =P

Men men, det återstår att se =) Nu ska jag njuta av mitt kaffe, och ta andra ciggen för idag =) Sen är det dags att gå mot t-banan, och visst fan, jag lovade ju mig själv att byta musik på mp3:n...nu blev det mycket här =P

tjooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0