ny vecka, nya möjligheter!

Hmm, sitter nu framför datorn igen. Tog sovmorgon idag, steg inte upp förrän tio. Det var skönt. Var inte på topphumör när jag vaknade. usch usch, men jag satte på rätt hög musik och det kändes väl liite bättre då, och sen rätt vad det är så tittar julie in på rummet yrvaken.....Oj, förlåt, visste inte att du var hemma =S Äh, det var bra att du väckte mig, jag måste upp, börjar jobba vid tolv =P åh så bra tänkte jag och höjde lite till =P

Men var fortfarande ganska nere och lägenheten såg ut som en rövarkula, men jag plockade iordning i köket iaf och drack lite kaffe. Sen tyckte julie att jag skulle gå med henne till jobbet, det skulle nog göra nytta för humöret, så det gjorde jag =) Och det är jag glad för. Riktigt skönt var det. Strålande sol och riktigt kallt. Det gjorde susen. Nu är jag mycket piggare och ska ta tag i mitt rum och fixa lite där.

Och så måste jag barätta att Frank och jag har bestämt att flytta ifrån varandra. Och det kändes sjuuukt konstigt att sova ensam för första gången på nästan tre månader.... Ja det var mycket lustigt. men med tanke på att jag var medvetslös sen jag kom hem från jobbet så somnade jag väldigt fort.

Nu ska jag städa lite här. Vantrivs när det är så uppställt och äckligt överallt.
Men först: KAFFE!

ha en trevlig måndag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

javisst kändes de lite konstigt, saknade allt din snarkning i natt ;)

2007-12-17 @ 17:30:22
URL: http://gulspargris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0