så glad =)

Vart tog kvällen vägen? hiskeligt så fort detta gick! Nu kommer ju snart min Frank hem! Så koseligt. Imån är det fredag, igen. herregud. imorgon får vi två lass med call-off, jösses säger jag bara, och vi som håller på att drunkna bland alla kläder vi får som det är nu! ja det blir ju förbannat spännande =) DC håller på att tömma sitt lager och det är ett helvete, för vi får allt! tilloch med skeet som vi inte har bett om, så vårt lager ser ut som ett katastrofområde. Och i januari börjar vårkläderna trilla in. Det blir kaaoos på vårt lilla lager. Man blir spyfärdig bara av att tänka på hur det ser ut. Går knappt att gå där inna mellan hyllorna. Är så fullt med kläder så det är sjukt! Men men, så är det =) EN dag till på jobbet sen är jag ledig en hel lördag. Det är fantastiskt! OOooHhh då ska det handlas! är lite ärdd för att det kommer att bli svårt att spara pengar.... hehehe. nej då det ska nog gå bra! ska bara få igång min nettbank igen så att jag kan föra över pengar till mitt sparkonto!

Nu är det kaffedags!

Kosemoseoverdose =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0