salg!

Jävlar vilken dag på jobbet! Mellandagsrea på H&M skojjar man inte bort! Som vi har härgat med att plocka ihop kläder och tagga med rea-lappar. Helt sanslöst. 5 salgsområden har vi skapat på bara barnavdelningen. Tog tid det, men bra blev det minsann tror jag =)

Helt slut i huvudet, kunde inte somna igår, så jag ringde en vän och pratade av mig lite =) Härligt, härligt. Vänner är inte helt dumt att ha =)

Och snart kanske min Jimmy kommer och hälsar på! Hur härligt ska inte det bli då?! Och när Elina kommer hem igen så har hon med sig en telefon och linser till mig =) Inte så dumt det heller!

Sitter nu och kollar på Carin 21:30, rätt intressant heller. Det sägs att sverige är ett av de mest jämnställda länderna i världen, kyss mig i röven, inna vi lever i ett jämställt samhälle så har jorden gått under, det är då ett som är säkert.

Nu tror jag att jag har kommit fram till vad jag ska bli när jag blir stor =) Haha, så jävla coolt, det ska jag allt fundera på.

haaadeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0