shaken´ not stöörd

Ja, lilla Natassia, soockerpulla, ibland har hon kul saker på hjärnan! haha, man kan inte va på dåligt humör när hon sätter igång. totalt galen e hon =)

kaos på jobbet? eeeh JA. hela avdelningen ser ut som ett bombnedslag, om inte ännu värre. Men det är rätt skönt, man har ju att göra hela dagen iaf, det som är mest galet är att man hinner inte hälften av allt man har tänkt, för rätt vad det är så står man fast i kassan av halla hysteriska byteshandlare, bokstsvligt talat. Men trivs det gör jag, som fisken i vattnet. känns som att jag har hittat hem =) Tror veckan i karlskrona kan bli lång. Men skönt att komma hem och träffa familj och vänner =) ännu skönare att få komma tillbaka hit. När man längtar hem till oslo, då vet man att man gjorde rätt i att flytta.

Och snart kanske man får besök! Så deiligt det ska bli. Tur man har vänner som reser i jobbet =) åh så härligt det ska bli =)

Nu fick jag lite mycket att göra här, i dag fredag är det fritt inträde i fröken natassias garderob, så jag måste utnyttja detta!

klem på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0