skit är vad det är

Mmm helt knäckt. Mår inte alls bra. Knaprat alvedon men inte fan släpper huvudvärken. Ätit har jag med gjort trots att jag inte var hungrig, och ändå är huvudvärken kvar. Regnar gör det och snart är det dax att gå till jobbet. Kommer nog bryta ihop där. Känner att tårarna är nära. Tänker på mormor. Får försöka hålla masken iaf på jobbet.

kommer bli svårt att vara trevlig mot alla dryga kunder som undrar var ullundertöjen hänger. Idioter.
Nicka och le och se glad ut. Jo jo du.

Lyssnar just nu på season in the sun med Terry Jacks. Underbar låt, fast den gör en ju inte på bättre humör. Men hur ofta är man sugen på käcka glada låtar när man är ledsen?

Just nu skulle jag kunna tänka mig att åka hem ett par dagar. Undrar hur mamma mår. Måste vara tufft för henne.
Sånna här dagar skulle man kunna stryka ur almenackan.

Dags att ge sig ut på Oslos gator och slå sig fram till t-banan.

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Upp med hakan gumman =) tänker på dig! Puss lisa

2007-12-05 @ 23:43:36
URL: http://rullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0