tisdag...

Gaaaalet mycket call-off idag. Sjukt mycket att göra på jobbet. Hinner ingenting känns det som, men men. Det är roligt att stå i kassan iaf =) Det är nog det bästa med jobbet tror jag. Där går verkligen tiden fort, åtminstone när det är mycket folk. vilket det är för det mesta tycker jag. Fast det tycker inte dom som som har jobbat juletider förr. Det är tydligen väldigt lugnt det här året. Men omsättningen har ju minskat lite. Det är väl p.g.a ombyggnaderna skulle jag tro. Butiken är inte så trevlig för tillfället =P Men när den är klar om två år lär den vara nice som tusan =) Undrar var på jorden jag befinner mig då? hehe spännande =)

Frank kom in på högskolan =) gratulerar baby =) jag stöttar dig i vilket beslut du än tar. men att läsa till butikschef med dig hade varit trevlig ;)

Nu sitter jag här i min ensamhet med datorn och kjelle höglund som ända sällskap, men det är rätt koseligt =) har ju vännerna på msn också =) Mensvärken gör sig påmind även den, så helt ensam är man ju inte =P

Ciggleverans på G =) Inte dumt att skaffa sig kontakter i nya städer ;)


Funderar på en promenad, men det är lite läskigt att gå ensam i storstan när det är mörkt, även om norskarna är trevliga varelser så liter jag inte på dom =P Man ser ju bara hur det gick för franks väska =P Men idag har hon iaf fått sitt körkort =) Grattis till det snuppan ;)

Nä nu får jag ta och hitta på nånting =)

Hej med er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0