vilken helg det blev!

Haha, där fick man för att man sa att man inte skulle kunna gå ut på hela december. Det blev en tvådagars =P wooops, Ska snart börja jobba. Men inte gör det mig nånting. Jag är så pigg och glad så det är oförskämt.

Igår när vi hade vaknat gjorde vi oss i ordning och så drog vi in till oslo city. Råkade bli en del shopping.... La la la la....så jävla roligt! H&M är en bra uppfinning, och personalkortet är en ännu bättre uppfinning. Det är ju nästan så att man tjänar på att shoppa, det ni ;)

när vi hade handlat färdigt drog vi hem till linus och bengtsson, vid det laget var dom redan smått berusade. Men vi hakade på. tog varsin öl och njöt av tillvaron, och sen när klockan var nio så stod vi i valet och kvalet om vi skulle ta och åka hem eller om vi skulle dra med grabbarna ut.....inget svårt val, jag menar, jag börjar ju inte förrän ett idag, och så gammal är man ju inte så att man inte pallar det nån gång ibland. Blev lite tjäbbel sen när jag ville åka hem, för frida ville inte det, och jag tyckte det kändes lite läskigt att åka taxi själv, men det gick bra =) Jag hade stöd på telefonen hela vägen ;) Så det gick bra, jag kom hem tryggt och säkert.
Koseligt, koseligt. Sedan fastnade jag vid datorn när jag kom hem, så jag somnade ändå inte förrän klockan var halv fem typ =P

Jaja, grymt härlig helg har det varit, jag hoppas Frida med tycker det! Och jag hoppas hon hade kul sista timmarna igår. Så jädrans tråkigt att man inte stannade ute lite till....men men, det var nog förståndigt ändå tror jag.

nu är det dax att borsta tänderna och sedan börja dra sig så sakta mot t-banan.....

Grym helg iaf, måst bara säga det en gång till.....Sjukt kul, och mycket ögongodis.....rutig skjorta, bartender, DJ, mmm några härliga leenden har man lyckats få oj oj, ja härligt härligt, men farligt farligt..... =P

Nu måste jag gå helt enkelt...

ha en bra söndag alla =)
Kosemoseoverdose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0