återigen morgon!

Denna morgonen började väl något bättre än igår. Mest för att jag blev så full i skratt. Hörde att Frank var vaken, men hon vågade nog inte säga god morgon idag, met tanke på mitt utbrott igår =) Förlåt Frank =)

Snart dags för att klä på sig skor och jacka och bege sig ut i alla minusgrader. Det är tur man köpte sig ett par nya vantar =)

Lägenheten tar knävken på mig. Eller, den är det ju inget fel på, men den jävla strömmen som går hela tiden kan ju få vem som helst till att bli psyksjuk!
ja ja, det löser sig. Får väl be en het elektriker kika på att =P

Nu måste jag rusa.
Ha en bra dag, för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe,kan inte va lätt att sova om strömmen låter för mycket... ha en bra dag!

2007-11-28 @ 09:15:18
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0