blev ingen rouitatouille (???)

det fick bli "flushed away" istället. den är ju sjukt rolig! Och så gav jag min sambo lite massage, den stackarn har ju brutit ryggen =P eller iaf skadat sig lite. Slitsamt att jobba på H&M. =)

Nu är det strax sängdax. Ska ju upp nästan tidigt och larma kläder =)
Blev så glad idag när jag hittade handskar man kan ha på sig när man hanterar kläderna. Man blir galet torr av att jobba med kläder hela dagarna.

Nu har jag ätit 18 clementiner, 7 bananer och en kiwi, känns det sopm iaf. Så det sover man nog gott på =)

Åååh och så ringde min kära jimmy. Han är ljuvlig. Saknar honom av hela mitt hjärta. En sån vän borde alla människor ha. Iaf dom som är värda att ha vänner.

Sov gott alla vännerna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0