en sak till bara

Satt här och uppdaterad min profil på bloggen. Min första tanke när jag skapade denna sida var att jag skulle vara helt anonym och bara få skriva av mig allt jag kände och hur jag mådde, men har nu kommit fram till att det är nog ändå lite roligare om man vågar stå för vem man är och hur man mår. =)

Gillar verkligen det här med att blogga. Låter ju så meningslöst och trist. men hur skönt är det inte att sitta här och skriva av sig när man känner för det?

nu märks det på Frida att klockan är mycket och att hon är trött, då blir hon så här djup och fundersam.
Varför tänker man som mest på kvällarna? det är märkligt, men så är det.

igår, Eller var det förrgår? Iaf, Så låg Frank och jag och pratade om framtiden. Tänk så mycket den har att erbjuda. Det gäller bara att våga ta för sig av buffén. Den enda som kan hindra en från att verkligeen leva sina drömmar är en själv. Vi diskuterad vad vi skulle göra när vi känner att vi är klara i Oslo. För det tror jag nog man blir nångång. planerna efter det här är många, en london-resa ska det bli. Måste besöka vaxkabinettet där. Det är nåt jag alltid velat göra. Sedan ska vi ta oss en tripp till australien tänkte vi. Det hade varit nice. Jag tror tillochmed att min nästa jul ska firas där. Tänka att få fira jul på stranden, det är ju en dröm. Hatar snöblask och mörker, så jag tror australien passar bra!

Tror nog det dröjer länge tills jag flyttar hem till karlskrona igen. om jag nånsin gör det. Flyttar gärna hem till sverige, och lite närmre familjen när jag är klar med mina resor och drömmar, Blir illamående när jag tänker på Karlskrona, men det kankse går över. Nej, när jag känner för att flytta till sverige igen så tror jag att jag att första anhalten blir göteborg, och där har jag ju ändå en del av min familj och nån go vän, så det kan nog bli en bra grej.

Nu, mina vänner måste jag verkligen gå till sängs.
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0