God morgon!

oj, Somnade sent igår kväll. Men på gott humör dock =) Dessa samtal om kvällarna är härliga. Det är verkligen pepptalk (stavas det så?) på hög nivå! Frank, jag älskar dig, tillsammans ska vi erövra världen =) hehehe. Finns ingenting vi inte kan klara av,

Ska snart dra på jobb, låta ännu en dag passera =)
Mot nya äventyr!

Sen ska jag försöka hitta ett vykort med ett fint motiv som jag ska skicka till min Kära mormor.

Nähä, god vänner, snön har runnit bort och kvar är bara vatten, vatten, bara vanligt vatten! Så jag måste gå och klä på mig plastpåsar på fötterna nu, ett samtal till min vän, så jag kan köpa mig ett par skor. Så här kan vi inte ha det. Det går fan inte. Att vara blöt om fötterna är ju ryyysligt obehagligt. Det får vi ta och fixa en lösning på.

En fajt med tandborsten, sen är jag redo för nya kampanjer!
Idag är en härlig dag, det är nämligen torsdag, och då har vi våra kampanj-tröjor på oss, och dom är svincoola. hahaha.

kul kul cykelpump. Ha en asbra torsdag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0