guldstjärna till mig =)

Nu har jag tilochmed varit och handlat, pantat flaskor och kastat 234345 påsar sopor =) Kan lätt bli så när man har fest =P Fast jag kan inte ta åt mig hela äran. Lilla Julia var med mig och hjälpte till =)

Killen i kassan var söt, Och svensk =P hehe trevligt, trevligt =)

Jaja, nu har vi iaf bananer och celmentiner några dagar framöver =) hehe, frukt går åt här i huset. Men det är ju bra att det är frukt iaf =) Kunde varit värre =)

Om en timme slutar Frank, undrar om det blir film ikväll med? vad ska vi då hitta på att se? Lite hipphipp kanske? Haha, det kan man ju se hur många ggr som helst utan att tröttna. Tiffany Persson är ju min idol, jag ska bli som hon när jag bli stor?

Hur många points är det i en snorkråka?

hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0