hur omogen får man va innan det blir straffbart?

det är en fråga väl värd att ställas. Han tycker säkerligen detsamma om mig. Och om jag bara kunde begripa vad JAG har gjort så kanske jag skulle köpa det. Men den här tystheten är ju sjuk. Och vad är det man inte ska gå på?
det är galet. Men nu lägger vi ner det. Blir ju störd av att fundera på det.

Sitter här och har det kjempegott med glass. Tyvärr var det inga skålar rena så jag fick ta en temugg, men vad gör det. glassen är precis lika god ändå. vaniljglass med nötkrokant. Mmmm. och gjord på norskt vis med. haha säkert inte, men iaf.

Som det ser ut nu så blir det en hel veckas semester i januari. Då blir det hemresa till sverige. Jag undrar hur det kommer kännas. Skönt att vi kan åka hem båda två det. Det är en kjedelig resa att göra ensam. Allting är roligare i tvåsamhet =) Plus att vi valde ett datum precis efter löning, och det är ju aldrig fel. Lönen i januari kommer bli FET!
hahaha härligt är det. Men vägen dit är lång. Kommer jobba som en dåre. Allt-som-allt kommer jag att vara ledig tre dagar i hela decemer. Oj man kommer vara mör som en oxfilé efter en sådan månad. Men lika glad för det är jag. Efter julbordet på lördag med jobbet får det vara nog med utgång för ett tag framöver. Det är riskfyllt att vara full i oslo, det har vi nog märkt. heheh, ja ja, så kan det gå.

När jag ändå sitter här så kan jag ju passa på att berätta att vi var och shoppade i lördags innan jag skulle börja jobba. Hade ju fått en härlig julklapp av jobbet. Så vi passade på att shoppa för 1000 norska kr, men behövde bara betala 400 för hela kalaset. det var nice. så skulle man ha det jämt =) hehe eller nej det hade ju varit farligt för lommeboken. Så nu har man utökat både garderoben och sminkväskan med en del kuligt. Men 1000 kr är lite för lätt att handla upp. hade varit bättre att få 60% på 10,000 istället. =P Fast det hade väl inte spelat nån roll, man är ju aldrig fullt nöjd iaf. sorgligt men sant. Man kanske skulle slita sig härifrån och ta en koll på lite tv istället? hmm, jaa varför inte.

Men ha det så bra. Jag återkommer med fler luddiga funderingar en annan dag. eller kanske senare. Mest troligt det sista alternativet =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0