hur vet man vem man kan lita på?

Okej, alla godbitar.

Från och med nu, lägger vi helt och hållet ner planerna på att någonsin flytta tillbaka till karlskrona. Bara man hör nånting därifrån så blir man äcklad. När jag känner att jag är klar i Oslo, om man nånsin blir det, så blir nog nästa projekt göteborg. Eller varför inte testa nåt annat land? Man kanske skulle jobba en säsong i nåt varmt soligt land? hmmm, det tåls att fundera på.

Det här vädret gör mig tokdeprimerad. Jag hatar vintern! Nästa gång det är jul och vinter och otäckheter så lovar jag att jag ska fira det i ett land långt bort härifrån kyla och snöblask. Minst 26 grader varmt och sol ska det vara. Helst vill jag vara borta en månad innan och en månad efter jul också, så man är säker på att man missar all hysteri!

blaaaaaaa! Ät dina sopor och håll tyst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0