i harmoni med mig själv =)

Hade en pisskväll igår. allmänt deprimerad och ledsen, men när min lilla snuppa kom hem och jag fick prata av mig mina bekymmer så blev allting bättre! Vi satt vid köksbordet och pratade och mös med lite te =)

Sen gick jag och la mig, men Frank kom in strax efter. Och då var det ju kört, då gick det inte att sova. Vi låg och pratade halva natten om framtidsplaner och drömmar och mål och allt möjligt. Och så hade vi funderingar på om vi skulle ta upp det där med skrattyoga igen om dagarna, och det räckte med att prata om det för att vi skulle få spelet och börja garva båda två. Stackars julia som ligger vägg i vägg. Hon kan inte ha det lätt. =P Hoppas hon skäller på oss om vi blir för dryga =)

Var på monopolet idag och köpte en flaska vin. Ganska stor flaska: 1½ L black tower fick det bli. Den ska vi dela på jag och Frank på lördag medans vi gör oss iordning för julebord =) Svenskar man har pratat med säger att det inte är så gott med norskt julbord, men det ska bli spännande att se vad de har att erbjuda. Nåt ätbart måste det ju finnas. om inte så får man väl dricka sig mätt ;)

Har varit en bra dag på jobbet. Men tiden går så sjukt fort! Man hinner knappt börja förrän man ska sluta. Det är helt obeskrivligt, jag kan inte säga det nog många gånger för det är på gränsen till obehagligt. Ska man stanna i Oslo länge så tar det inte lång tid förrän man är både gammal och död =P

nä ni, mer kaffe åt folket! Skriver mer när jag kommer på några kul funderingar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0