jag, blogga?

haha. Det här var ju spännande. Har aldrig förr bloggat i hela mitt liv, men tänkte att det kan ju vara ett bra sett att få utlopp för alla känslor man samlar på sig. Goda som onda. Inte för att jag tror att nån skulle läsa det här och bry sig, men iaf, att få skriva av sig är ju aldrig fel.

Sitter här på min soffa och funderar på att gå och duscha. Har varit en tuff helg, jobbade lördagen, och det är en tuff match, en lördag på H&M är som när man har kastat en pinne i en myrstack. och på kvällen var vi ute och svirade med en massa arbetskamrater. Eller, vi festade med dom, men när vi skulle ner på byn (jag vet, "ner på byn" när man ska till centrala oslo låter som en helt fel benämning, men så är det med norskan) så tappade vi bort alla, och eftersom vi inte visste vart vi skulle ta vägen och ändå var rätt så överförfriskade av vitt vin så gick vi hem istället.
 söndagen spenderades i soffan, kollade på tre filmer och åt massa gott.


nu är det 2½ timme till min kära sambo Frank kommer hem. Tills dess borde jag ha dammsugit och plockat undan i sovrummet, och helst i köket med. Det är lite dåligt med städning i det här hushållet, och det trots att vi är fyra stycken som ogillar stök. Det är mycket märkligt. Men ändå så tror jag inte det finns nån som bor så bra som jag, och med så underbara människor.

Nää jag måste nog sätta lite fart så att det blir nånting gjort. och duschen kallar...

ha det fint =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0