Jag förstår varför alltfler väljer att bli lesbiska.

Stackars underbara hjärtat. Förstår att du måste må dåligt. Han skulle ha stryk för att han behandlar dig så här. Vad ska man med karlar till? Och varför finns det ingen som är annorlunda? Det sägs att man inte ska dra alla över en kam, men kan man göra något annat när ingen bevisar motsatsen? Hmpf märkligt tycker jag. Varför är det så svårt att hitta någon av det motsatta könet som behnadlar tjejer med respekt och värdighet? Det är sorgligt.

Och så funderar jag på vad jag har gjort för fel eftersom han inte skriver? Men han har väl vänt på alltihopa och skyller på mig. Det skulle inte förvåna mig. Han har säkert en hel massa argument om att det är mitt fel, att det är han som har rätt att vara arg. Frågan är bara om dom håller. Är rätt tacksam för att han inte hört av sig. Eller, är lite kluven där. Hade nog kunnat sluta tänka på honom om jag bara fick en föklaring på varför han var så svinig när jag var hemma. Förstår ingenting. Hade varit lättare att släppa hela grejjen om han bara sa vad som gick fel. Vetefan hur han tänker.

Jag är iaf glad att jag inte flyttade hem pga honom, det hade ju varit snyggt. Nej tack och lov att jag är kvar här. Hahaha och mamma fick ett bryt. Var ju tal om att vi skulle flytta hem i mars. Det var tanken från början, men nu har vi pratat om att stanna kvar här över sommaren också. Och så ska vi ju åka till rhodos i juni med familjen så jag ringde mamma för att höra vilka datum så att jag kunde säga till chefen om det. Och mamma bara: Va!? ska ni stanna sååå läänge i Oslo?
Oj, hoppsan, hade jag glömt att berätta den detaljen? wooops, förlåt =) hahaha

nähä, jaha, nån som är sugen på glass? Jag tror natassia vill ha iaf, tror jag ska fråga henne iaf =) nu är det bara tre timmar till Frank kommer hem. Kanske ska vänta med glass till dess så vi kan mysa en stund i soffan? Jaa, så gör vi =) Får väl kika in på facebook och kolla läget där. Hålla ställningarna liksom, fast först blir det nog en cigg. Ja det blir det, och kankse lite mer kaffe. Kaffe är gott. Spä på magkatarren lite, det är aldrig fel =P

klem på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0