morgon igen...

Puuh, vad hemskt det är när man vaknar och är på dåligt humör. fruktansvärt är det, men det känns redan lite bättre. Jag vet ju att jag hat taskigt morgonhumör, men det brukar gå bra om jag får vara ifred en stund och hinna vakna till innan någon börjar prata med mig. tyvärr han jag inte det idag. =P Nu är det snart dags att gå till t-banan och ta sig till jobbet. hoppas denna dagen går fort. Det behöver man iofs inte hoppas på, för dagarna på jobbet går alltid blixterfort. Knappt man hinner dit förrän det är dags att gå hem. härligt är det. Dagveckorna bara visslar förbi, och det gör kvällsveckorna med. Imorgon har vi bott i Oslo i åtta veckor. Helt ofattbart.


Men trivs, det gör jag. Som fisken i vattnet. och det är skönt nu när man har börjat lära känna folk och har lite kontakter runt om i staden =) Till helgen blir det party med jobbet. Det ska bli spännande. Ska dock försöka ta det lite lugnare med vinet än sist.... Det blev en ordentlig fylla. Men det man inte minns, det har inte hänt. Visst är det väl så? Jag lever efter det iaf, på det viset slipper man en massa ångest =P

Nu är det en fajt med tandborsten som gäller, sen är det språngmarsch till t-banan.'Och jag är redan på bättre humör. Gud så skönt.

Ha en bra dag alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0