nu har jag varit till hälften duktig.

Ja, en bit på vägen. Julia och jag tog tag i leiligheten och städade upp svinerierna från helgen. köket är skinande rent och lika så badet och hallen. härligt härligt. svinkallt är det också eftersom vi vädrar så det står härliga till. Nästa projekt är att ta en dusch, men det får bli efter top model, för det ska vi se =P i brist på annat liksom. Och efter duschen får det nästan bli sängen. Ska upp nästan tidigt imån och jobba =P

Älskar mitt jobb. känner att jag har hamnat helt rätt. Helt perfekt, men vem hade kunnat ana att det var så mycket jobb med att jobba på H&M? puh, men tiden går fort om dagarna. snart är det vår =)

Vecka fyra har vi tagit semester. Hoppas att det blir som vi tänkt oss. För då ska vi åka hem och träffa familj och vänner. härligt. en hel veckas semester. Det var ett tag sen man hade det. Och sen har vi fyra veckors semester till som vi ska planera in nån gång =) ljuvligt.

Saknar mina vänner där hemma. Pratade med min älskade Jimmy i lördags. Det var härligt. Jag hoppas han har det bra i england. Skönt att veta att man är saknad också.

nu är det tv som gäller med flickorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0