så var det helg igen =)

Härligt, härligt, men farligt farligt =)

Är helt slut idag. Hade ont i huvudet i morse, men det gick över framåt eftermiddagen.

Grymt vad jag älskar mitt jobb. Trivs så himla bra! Tjejerna man jobbar med är galet härliga och det går inte att inte tycka om dom. Skönt nu när man börjar lära känna dom och har kommit in i gänget. =) Imån är det julbord med hela ligan. Det ska bli spännande. Ska dock ta det lugnt med drickan tror jag. Får väl se om jag lyckas, det är brukar inte vara helt lätt. Ska ändå bli skönt att få bli smått berusad. Läskigt egentligen att säga nåt sånt, men det är skönt.

Idag bjöd jobbet på jul-lunch, det var spännande, vet inte om jag kan påstå att det var så juligt, men att bli bjuden på mat är inte fel ju =) Och det var tur att det var idag, för jag glömde nämligen ta med mig bananer, vilket är vad min dagliga lunch brukar bestå av. Med en arbetsdag på sex timmar så behöver man ju inte trycka i sig värsta middagen.

Gött att få vara ledig i två hela dagar. Ska verkligen försöka njuta, men det är inte helt lätt när man är så rastlös som jag. Ikväll blir det film och mys när Frank kommer hem. Funderar på om man skulle baka en banankaka? Det har min älskade sambo drömt om sen vi kom hit, och det är ju faktiskt väldigt gott. Det får nog ta och bli så. Affären: Här kommer jag!

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0