strax läggdax

Mmm klockan börjar bli mycket. Är hur trött som helst, och jag har en lång dag framför mig. Ska gå på stan imån, måste inhandla mig ett par skor. Och så lär det ta en stund att bestämma vad jag ska ha på mig, men jag har kommit så långt som till att jag ska ha svarta kläder. Det funkar alltid. Känns som att alla andra ska ha på sig nåt som glittrar och har sig, men det är inte riktigt min grej, så svart får duga. köpte lite bijouterier i guld på jobbet dom jag kan pynta ut mig med =) Det ska bli så roligt. ser verkligen fram emot det här. Få träffa alla härliga tjejer och inte bara snacka jobb... gott gott gott.

Hoppas det inte regnar imån  bara. Fy så tråkigt. Jag längtar till våren. Det är den bästaste årstiden, för det börjar bli varmt och träden knoppar sig och man vet att hela sommaren ligger framför ens fötter.

Nä, nu ska jag ta och räkna lite på pengar och så där så jag kan vidarebefordra detta till min personliga bank =P Usch så hemskt, men det får bli så denna månaden, Han ska få tillbaka allt nästa månad när lönen kommer.
Ska tala om för honom hur mycket han betyde för mig och hur mycket jag uppskattar det han gör för mig =)

sov så gott alla som ska sova, och ha så festligt alla som ska festa =)
        !image2

Skickar med en liten bild. Varje gång jag ser dessa bilderna som är tagna i början av vår oslo-resa så skanar jag min lillasyster lite extra. Tänk så fin färg håret hade då. Nu ser man ut som en risbuske. Men vi får ta och ändra på det i januari =)
saknar mina guldkorn hemma i karlskrona =)
puss på er

Kommentarer
Postat av: Charming man

Godnatt!

2007-12-01 @ 00:12:04
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Junitjej

Sov så gott!!

2007-12-01 @ 00:12:52
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Junitjej

Have a nice weekend!!

2007-12-01 @ 00:13:34
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0