bjuuutifull!

Om en kille köper ett brythjäta när han är 14 år, och bestämmer sig för att: Det här ska jag ge till världens vackraste tjej. Under elva års tid frågar folk men vem är världens vackraste tjej då? Det vet jag när jag träffar henne, svarar han. Om du sen en kväll kommer hem och får nio röda rosor så skapas ju ett frågetecken. Nio?? När det sen är dax att gå och lägga sig och du finner den tioende rosen på kudden och bredvid denne ligger ett vackert inslaget litet paket. Du öppnar paketet och finner det vackraste silverhalsbandet med en berlock i form av ett hjärta med glittrande stenar. Du vrider på dig för att han ska kunna knäppa smycket runt din hals, men han säger: Vänta, det är inte helt komplett än, han knäpper loss sitt eget halsband och tar av ena halvan av brythjärtat och trär på det på kjedjan bredvid det glittrande silverhjärtat och säger: Jag vill att du ska ha detta. Du betyder så mycket för mig, och jag älskar dig.

Vad svarar du då?

JAG GRÄT!

Du värmer mig långt in i själen, darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0