Vad ær kærlek?

Nær det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka.
Nær du fnissar som en liten flicka.
Nær man kænner nåt man can`t denied, When the eagles fly, over mountain high.
Nær all oro ær som bortblåst och førsvunnen.
Nær simba återvænder i lejonkungen.
Nær man bara drar replik før att slippa krångla,
Min pappa ær rik, vill du hångla?

Om man spærrar upp sina øgon, och tittar bak med huvudet ut, då ser man galen ut
Det har egentligen inte hit att høra, det ær bara en grejj man kan gøra.
Nær jag dansat  med elin en sommarnatt lång
Och vi satt på en parkbænk, jag var kær, hon drack rom.
Nær elin sa att jag var den vackraste som finns,
såg in i mina øgon och kræktes på mina jeans.
Våga styr som en kapten, våga fall som ett løv
Våga chansa och se hur det går.
Vad ær fegt, vad ær mod?
What is loove, what is love?
baby dont hurt me, dont hurt me no more =)

Bjørn Gustavsson, du ær kærlek før mig!
hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0