vårkänslor!

Åååh underbart väder! Vårkänslor som spritter i kroppen så man strålar ikapp med solen! Helt underbart. OCh så steg man upp med tuppen och var på spinning. Så skönt så det är inte sant. Musik på hög nivå och allmäntillståndet är suveränt! Är så glad så glad.

Och så ser det ut som att man har fått sig ett jobb till. Härligt att utöka H&M-lönen lite grann. För det kan ju behövas, eller vad säger ni? ;)

Jag saknar guitarhero...... Frank, hur löser vi detta, abstinensen tar kål på mig!
HAHAHA

Och så mailade jag john-greger och tackade nej till intervjun för ving som reseledare, har tänkt över det här och kommit fram till att jag är inte redo för att ge tillbaka mitt personalkort från H&M riktigt än =P

Ikväll ska jag ringa far med och säga åt honom att sälja min älskade bil. Har ingen nytta av den här och jag tänker ju inte flytta hem för bilens skull liksom.... Är rätt säker på att jag kommer älska min nästa bil med.... =D
Nu är det kaffedags, för snart ska jag gå till jobbet. Och då får jag träffa J! Har saknat henne, har ju knappt sett henne denna veckan!

Bara hoppas att ryggen överlever ryddningen ikväll....*suck*

Haaaa deeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0